JelitaSYAFIN ( JM0620001)

SYAFIN MANIK adalah syarikat yang berdaftar di bawah SSM diatas nama JELITA SYAFIN.

JelitaSYAFIN kepakaran di dalam menjahit manik & labuci, jahitan veil/layah, selendang & tudungchiffon 3 layer.

::MENAWARKAN HARGA BERPATUTAN MENGIKUT BAJET & KEHENDAK ANDA::

Sekiranya anda berminat untuk menempah @ mengikuti bengkel jahitan manik anjuran JelitaSYAFIN, anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut.

26 Januari, 2011

CIKGU SHA & PINK ROSES

jom layan...persalinan chifon dwi kaler yang diberikan oleh cikgu sha dari Limbang Sarawak..baju ni sebenornye kan..cikgu sha dah janji dengan saya nak antar utk pakai masa raya puasa thn lepas..tp tailor lambat siap kan baju..katenyer..kain lembut maaa..lambat mau jait..so..x sempat la cikgu sya nk bling2 kan baju ni..saya ingtkan cikgu sha dah x jadi nak memanik kan baju ni dlm bln 10/2010..cikgu sha contact saya katanya nk antar baju utk dimanikkn..so..dua mata kita bertemu di Limbang plaza..sembang2..kenal2 kejap jer..sb saya nak balik cepat..encek hubby kn keje you...upenyer cikgu sha ni pn owang perlis..ngajor jer kat limbang..x pe cikgu..kita antara insan bertuah yg dapat jejak kaki ke limbang..kalau saje nk g ke sana..rs nyer x koT..:))
Belum sempat nak menyiapkan baju ni..kite dapat brita..pertukaran encik hubby ke smjg diterima & kn lapor dr kat JB pd 1/11/2010..so..tatkala ini..perasaan dah bercelaru..baju2 kastemer kat limbang mcm mn erk?? nak pulangkan @ nak bawa ke semenanjung & pos ke sana bl dah siap..jari jemari mula mencari nombor2 fone kastemer..so kata putus kastemer dah d terima..minta saya manikkn jer..then bl siap br pos dgn dierang..Alhamdulillah..selesai satu bab.. bab lain..saya kn siapkan baju ni sblm penyampaian hadiah kat sekolah..sebab cikgu sha nak menyarung baju ni masa hari trsebut..syukur..baju apat di pos seperti yg d janjikan..emmm..yg paling best..bl baju ni sampai d tgn cikgu sya..satu masej saya trima dr nya "akak..tq..cantiknyer baju ni"..lega rasanya bl org berpuas hati dgn hasil kerja tangan saya...Trima kasih daun keladi yer cikgu sha..:)))

♥ TERIMA KASIH, DATANG LAGI ♥

Tiada ulasan:

KELASJAHITAN MANIK & LABUCI

KELASJAHITAN MANIK & LABUCI
KELAS 4

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI
KELAS 3

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI
KELAS 2

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI
KELAS 1

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI

JOM SERTAI KELAS JAHITAN ANJURAN SYAFIN MANIK

~BOLEH MENAMBAH PENDAPATAN SAMPINGAN UNTUK YANG BEKERJA & SURI RUMAH

~ANDA DAPAT MENJAHIT PADA BUSANA SENDIRI MENGIKUT KEHENDAK & KREATIVITI SENDIRI


SYARAT MENYERTAI KELAS

~DI ADAKAN UNTUK PERSEORANGAN ATAU KUMPULAN

~KUMPULAN SEKURANG KURANGNYA 3-10 ORANG

~PERCUMA SEKIRANYA ANDA MEMBAWA 5 ORANG KEATAS SECARA KUMPULAN UNTUK MENYERTAI KELAS INI.

~KELAS BOLEH DIADAKAN DI TEMPAT ANDA ATAU PERBINCANGAN TEMPAT UNTUK PERSETUJUAN BERSAMA

~PERALATAN JAHITAN & MANIK DISEDIAKAN~

BERMINAT HUBUNGI SYAFINMANIK OK!!!