JelitaSYAFIN ( JM0620001)

SYAFIN MANIK adalah syarikat yang berdaftar di bawah SSM diatas nama JELITA SYAFIN.

JelitaSYAFIN kepakaran di dalam menjahit manik & labuci, jahitan veil/layah, selendang & tudungchiffon 3 layer.

::MENAWARKAN HARGA BERPATUTAN MENGIKUT BAJET & KEHENDAK ANDA::

Sekiranya anda berminat untuk menempah @ mengikuti bengkel jahitan manik anjuran JelitaSYAFIN, anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut.

19 September, 2011

Tempahan Telah Di Buka..Jom tempah sekarang!!!

Assalamualaikum & salam syawal buat semua pengunjung blos syafin manik. dah lama tak update blog ni..bukan ape..ms bulan puasa hr tu c buk sesangat..lps tu raya lak lama sgt saya & hubby balik bercuti..kami balik kedah sblm raya sampai 17/9 br balik jb..tp x puas2 juga bercuti..byk jg benda2 yg x sempat saya buat..InsyaAllah..ade rezeki lebih..nati balik lagi..kalau boleh..tiap2 mgu nk balik kg..kalau tol bayor dgn daun..keta x yah isi minyak..memang hr2 kot balik..hehhe..tppp..takot org kg x sempat rindu lak kan.. Okeh..kat c ni saya nk umumkan..tempahan jahitan manik telah dibuka untuk Raya Haji & musim kenduri cuti sekolah nanti..so kpd sahabat2 yg nak tempah tu..hantar awal2 tau..kalau hantar awal ni..byk baik nyer..bj cepat siap..cepat la buleh pakai..hehhhe.. pas tu kan..kalau korang nk th..saya ni memang cerewet bab2 baju..so bl baju kastemer yg saya jahit..saya anggap mcm baju saya sendiri..kalau saya jahit x cantik..saya akan buka balik..kalau warna manik & baju tak matching..saya akan g bli lain..so kdg2 agak rugi jg..bli manik jer beratus ratus..sb nk cr yg sepadan dgn baju..susah tau nk cr manik ni..bl kita tgk kat kedai mcm ok dah..bila jahit..lain warna nya...saya akan buat sehingga saya puas hati..nk tau x..ms saya ambil baju kat butik dl..tokey tu cakap dah ok..tp mata saya cakap x ok..saya ckp dgn die..saya nk buka balik jahitannya..tokey tu yg susah hati..takut saya susah nk jahit semula..tp dr c tu la..setiap kerja kita d nilai oleh pelanggan kan.. Apalagi..jom buat tempahan sekarang..sebab..setiap tempahan akan saya bg sevenior tau..kalau nk tahu ape? kena la tempah sekarang...hanya pelanggan yg menempah sahaja yg tahu..hehheh..sb saya nk berkongsi dengan pelanggan saya..:))
♥ TERIMA KASIH, DATANG LAGI ♥

Tiada ulasan:

KELASJAHITAN MANIK & LABUCI

KELASJAHITAN MANIK & LABUCI
KELAS 4

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI
KELAS 3

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI
KELAS 2

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI
KELAS 1

KELAS JAHITAN MANIK & LABUCI

JOM SERTAI KELAS JAHITAN ANJURAN SYAFIN MANIK

~BOLEH MENAMBAH PENDAPATAN SAMPINGAN UNTUK YANG BEKERJA & SURI RUMAH

~ANDA DAPAT MENJAHIT PADA BUSANA SENDIRI MENGIKUT KEHENDAK & KREATIVITI SENDIRI


SYARAT MENYERTAI KELAS

~DI ADAKAN UNTUK PERSEORANGAN ATAU KUMPULAN

~KUMPULAN SEKURANG KURANGNYA 3-10 ORANG

~PERCUMA SEKIRANYA ANDA MEMBAWA 5 ORANG KEATAS SECARA KUMPULAN UNTUK MENYERTAI KELAS INI.

~KELAS BOLEH DIADAKAN DI TEMPAT ANDA ATAU PERBINCANGAN TEMPAT UNTUK PERSETUJUAN BERSAMA

~PERALATAN JAHITAN & MANIK DISEDIAKAN~

BERMINAT HUBUNGI SYAFINMANIK OK!!!